Monday, June 22, 2009

I'm Back.....(Betul ke ?)

Aku rasa dah lama betul aku tak update blog aku yg dh lapok ni... mungkin blog mummysya telah meng'shadow' blog aku kot ? Salah satu sebab mungkin yg jugak jd tukang godek blog bini aku sampai blog sendiri tak terusik...

Aku rasa selepas je entry ni aku akan memulakan entry yg lain sikit tapi sama mcm entry2 yg bini aku publish dan insyaallah akan di update hari2....hehehehe

p/s: Yakin boleh........

2 comments:

Cik Wanie said...

abg zul,
jgn biarkan blog anda bersawang,
wakakakakakaka..

apapun rindoo pada korang semua,
bilalah dpt jumpa korang lagik kannn,
hurm.....

Mr Hazizul said...

Cik Wanie

Abg Zul kata insyaallah.....

Rindoo kamo jgk.....