Friday, July 31, 2009

Zoo Negara


Citer yg lapuk kot.... Tapi aku nak cite jgk...

Kita org aku, mummysya, aries'sya, mama, jijie & Hafek telah melakukan lawatan sambil belajar ke ZOO NEGARA.

Sampai2 je kat pintu masuk tu, aku kagum yg zoo kita ni ada ISO 9001 atau selama ni aku dtg sini x perasan.....

Tujuan sebenar kita org dtg ke sini utk melawat kawan aries'sya dan family kepada Hafek......



Hebat Zoo kita ni.....

Ni dia kawan Aries'sya dan saudara Hafek

First time cuba lens Sigma, best jgk !



Macam biasa aku memberi penerangan kat Aries'sya yg telah bertanya bermacam soalan cepu emas.


Seperti biasa Aries'sya akan menghulur tangan mintak dukung bila dh penat...

X byk sgt binatang yg kita org tengok sebenarnya sebab tujuan utama hanya memenuhi impian aries'sya utk tgk lion.....

Kita gerak dlm kul 6.....



p/s:Mcm ni lah kalau mata ngantuk berciter

6 comments:

rizz said...

lame x p zoo:)

DatinDiaries said...

dah lama jgk tak bawak anak2 pi zoo ni......hi tuan rumah

prebetsabu said...

aku tak bole la lagi jumpe ko ni bro..

tiap kali jumpe kang aku leleh je ngn speedlight, batt grip n lens 300mm ko nih.. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Mr Hazizul said...

rizz...
Zoo kita dh best skarang nie....

DatinDairies...
Saya pun sama...

PS...
Tranform....

qyla said...

wah..

saya xpnh pge zoo..

xpnh ok!

bila la nk pge sna..

nak gak tgk kawan ariesya.

hihihihihi

;))

Mr Hazizul said...

qyla...
Kalau nak jumpa kwn aries'sya call jer h/p dia...hahahaha(jgn marah Hafek)